.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجشنبه فرماندار جدید بابل معارفه می شود
قرار است صبح روز پنجشنبه با حضور استاندار و مسئولين استان مراسم تودیع یداله افشار مقدم صورت گرفته و بجای وی....
پنجشنبه فرماندار جدید بابل معارفه می شود

سرانجام پس از گمانه زنی های مختلف در خصوص تودیع افشار مقدم فرماندار شهرستان بابل ،اخبار رسیده به شمال نیوز حکایت از معارفه فرماندار جدید این شهر را دارد.
به گزارش شمال نیوز ،با پيشنهاد استاندار و حكم وزير كشور مهدی مهدوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بابل منصوب شد.

قرار است عصر روز پنجشنبه مراسم معارفه مهدوي تودیع یداله افشار مقدم با حضور استاندار و مسئولين استان انجام گيرد.

گفتنی است سرهنگ مهدي مهدوی از يادگاران 8 سال دفاع مقدس و هم اکنون فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان قائمشهر را عهده دار بوده و افشار مقدم نیز به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات ( آی تی ) استانداری مازندران منصوب خواهد شد .

یدالله طهماسبی که پیش از این
مدیرکلی فناوری اطلاعات استانداری را عهده دار بوده با حکم طاهایی بعنوان مشاور استاندار منصوب شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1390
خدا را شکر که فرمانداری بابل هم ... شد. این مشکل مردم هم حل شد. خدا حفظشان کند که با این اقدام اشتغال شهرستان حل شد همه خیابانهای شهر که بوی کثافت می دهد حل شد. ناکارآمدی ادارات بابل حل شد. جنگلها آباد شد و مشکلی دیگر وجود ندارد . ظاهرا قرار است ناکارآمدی به شهرستان بابل تزریق شود. در میان اینهمه نخبگان فرهیخته بابلی واقعا ....
نا شناس 29 شهريور 1390
اميدوارم آقاي افشار مقدم مانند مهندس طهماسبي باشند
نا شناس 29 شهريور 1390
كاملا" واضح و قابل درك ميباشد كه تخصص هيچ ارزشي ندارد
نا شناس 29 شهريور 1390
شخصي با ديد باز و روشنفكري و مناعت طبع مهندس طهماسبي در ساختار مسموم اداري بينظير و كم نظير بود و هست اميدوارم هميشه سلامت باشيد
نا شناس 29 شهريور 1390
تخصص حلقه ي گمشده ي مديريت!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 29 شهريور 1390
با تشكر از زحمات و تلاشهاي خستگي ناپذير مهندس طهماسبي كه بي مزد بود و بي منت
نا شناس 29 شهريور 1390
بابل یکی از شهرهای مهم و اثر گذار مازندران بوده و به عنوان یکی از قطب های علمی ، دانشگاهی ، پزشکی و حوزوی از اهمیت بسزایی در معادلات استان برخوردار است . امید اینکه جناب آقای مهدوی با شناخت کامل و تحلیل استراتژیک از این حوزه منشا اثرات معنوی و مادی ارزشمند برای این شهر عزیز و مازندران بزرگ باشند. و من اله التوفیق. "م. مازندرانی "
نا شناس 29 شهريور 1390
بالاخره از دست یک فرماندار ....راحت شدیم حالا ببینیم کریمی چه می کند ان شالله بزودی رئیس آموزش و پرورش بابل نیز عوض شود تا این شهر دارای مدیران ارزشی گردد
بهرامی 29 شهريور 1390
واقعا ما دغدغه داريم 8 سال اين آقا با حمايت ..... در اين جايگاه بود چكار كرد حالا اين بنده خدا مي خواد بياد چكاركنه ....واقعآ
نا شناس 29 شهريور 1390
باسلام امیدواریم مهندس مهدی مهدوی وقتی به عنوان فرماندارشهرستان ولایتی وارزشی بابل شروع به کار کردندازنیروهای خدوم وزحمتکش وجوان وپرتلاش درراستای اعتلا و پیشرفت شهرستان شهیدپروربابل وبخشهای محروم استفاده نماید باتشکر (سیدازبابل)
نا شناس 29 شهريور 1390
هرچند آقای افشار تخصص لازم در فناوری اطلاعات را ندارند و بهتر بود در این حوزه از افراد متخصص استفاده می شد ولی با تجربه مدیریتی که ایشان دارند انشاا... با تعامل با سازمان نظام صنفی رایانه ای استان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر پروژه های فناوری اطلاعات باشیم.
نا شناس 29 شهريور 1390
خدا لعنت كند بي تخصص پرور هاي كشور را!!!!!!!
فاتحي 29 شهريور 1390
از شخص اول استان متعجبم كه شخص مثل مهندس طهماسبي كه مدارج علمي را در اروپا گذرانده و تجربه مديريتي در امور برنامه ريزي و فناوري را كسب كرده و زبانزد خاص و عام بويژه پرسنل خدوم استانداري مي باشد را بعنوان مشاور خود قرار داده و به جاي او فرد غيرمتخصص و بدون تجربه در امور فناوري و it گمارده است. عدل يعني هرچيزي جاي خودش قرار گرفتن متاسفانه خلاف عدل مي باشد.
نا شناس 29 شهريور 1390
باسلام امیدواریم جناب آقای مهندس مهدوی که چون خودشان ازنیروهای ارزشی وخوب این شهرستان هستند ازنیروهای خدوم وارزشی وجوان این شهرستان برای پیش رفت شهرستان شهید پرور بابل وبخشهای محروم استفاده کنند باتشکر(سید ازتهران)
نا شناس 29 شهريور 1390
بالاخره باند بازی های یکی از نماینده ها تمام شد واین دفعه علیرغم تلاش زیاد نتوانست به خواسته های شوم خود دست پیدا کند.امیدواریم دیگر مدیران دست نشانده ی این فرد هم بروند از جمله...... .
نا شناس 29 شهريور 1390
با تقدیر و تشکر از زحمات جناب مهندس افشار مقدم در سمت فرمانداری بـابـــل بـزرگ و آرزوی سلامتی و موفقیت ایشان در هر مقام و سمتی که هستند .

جناب سردار مهدوی فرماندار جدید شهرستان بـزرگ ، سیاسی ، علمی ، دانشگاهی ، پزشکی ، فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی ، مرکزی و یکی از مهمترین شهرستان های خطه شمال کشور ، باید این نکته را خدمت جنابعالی عرض کنم که : همانطور که از قدمت و بزرگی بـابــل برایتان نوشتم ، ما شهروندان بـابـــل و مازندران خواستار آنیم کسی که به عنوان فرماندار شهرستانمان انتخاب میگردد تمام توان و تلاش خود را برای سربلندی و اقتدار مامطیـر کبیـر ، این دیار همیشه سبز بهارنارنـج انجام دهد تا بعد از چند سال نگویند فلانی به درد شهرستان بـزرگ بـابــل نمیخورد یا در آن حد و اندازه ها نبود . . کاری کنید که نام نیکی از شما به یادگار بماند ، درست مانند مرحوم نوشیروانی بـزرگ که بابلی ها او را رهبر و مرد تاریخ ساز دیار خودشان میدانند . .

جناب مهدوی ، شما که از چهره های سپاهی ما هستید و اهل همین آب و خاک ، باید این نکته را بدانید بـابــل بـزرگ ما بحثش با تمامی استان فرق میکند و تصمیمات اتخاذ شده در آن تاثیر مستقیم بر دیگر شهر ها دارد .

پس بـابــل را بسازید تا مازندران ساخته شود



با تشکر از مدیر مسئول محترم سایت شمال نیوز
نا شناس 29 شهريور 1390
خدا را شكر آي تي استان از دست يدالله طهماسبي آزاد شده...
ضمنآ اون دوستي كه اشاره كرد اون درس خونده اروپا هست من خبر دارم 12 سال بودتو اسپانيا براي گرفتن ليسانس حالا خوتان قضاوت كنيد.
يك دلسوخته
نا شناس 29 شهريور 1390
یاد مهندس بهمن نوری فرماندار اسبق بابل بخیر.
اکبر ی 29 شهريور 1390
بـابـــل بـزرگ باید فرماندار بـزرگ داشته باشد . .
مرکز سیاسی و فرهنگی و مذهبی و دانشگاهی و علمی و پزشکی و . . باید فرماندار قوی داشته باشد تا بتواند همه اینها را جمع و جور کند
نا شناس 30 شهريور 1390
شرط برون رفت بابل از این وضعیت همیشگی و ارتقا عدم دخالت های غیر کارشناسانه ی یکی از نمایندگان به ظاهر اصولگرا ی این شهر می باشد ومثل همیشه به دنبال منافع شخصی خود است
علی 30 شهريور 1390
ابراهیمی همه استان را دارد نظامی میکند مگر چه اتفاقی افتاده جالبه مهندس فلانی!! از کدام دانشگاه!!بابل مگه جای ازمون وخطاست اقای ابراهیمی راحتترین انتخاب لزوما بهترین نیست چه بلالیی بر سر استان میاوری؟تو که عادت داری سریع از مسوولیت فرار میکنی بابل جای ازمون و خطا نبود حاج اقای روحانی شما چرا؟
ali 30 شهريور 1390
افشار كجا سرهنگ كجا!!!!!!!مشكل بابل را حتما سرهنگ بايد حلكند مهندس نمي توند!!!!!!!!!!
نریمان نژاد 30 شهريور 1390
بنده باید خدمت جناب طاهایی بزرگوار و معاون محترم میاندرودی ایشان عرض نمایم ، بشهرستان بـزرگ بـابـــل با دیگر شهرستان ها فرق میکند و جای هیچگونه خطا و اشتباهی ندارد . امیدوارم سردار مهدوی بتوانند در این پست و سمت حساس و ارزشمند کارایی و اقدامات لازم را انجام دهند .
جناب طاهایی بزرگوار ، جناب میاندرودی گرامی ؛ این نکته را بدانید مردم ولایت مدار ، همیشه در صحنه ، انقلابی و سیاسی دان بـابـــل بـزرگ با کسی یا اشخاصی شوخی ندارند و اگر کوتاهی در این شهرستان مرکزی و مهم انجام گیرد ، با واکنش تند بابلی های غیور روبه رو خواهند شد .
جناب رنجبر ، از تعریف و تمجید بیمورد در رابطه با مسئولان شهرستانی و استانی پرهیز نمایید که باعث پایین آمدن سطح کیفی و کمی سایت معتبر و شناخته شده شما خواهد شد .
سعيد 30 شهريور 1390
با سلام خدمت دوستان
آقا ما آخر نفهميديم كه بابل شهريه كه بيكاري توش بيداد ميكنه ، خيابوناش بوي كثامت ميده ، اداراتش ناكار آمدن، جنگل هاش در حال تخريب ... يا شهر مهم استان شهر مركزي!! پزشكي حوزوي ، بزرگ و غيره
فرماندار قبل كارآمد بوده يا جناب مهدوي!!!1
تناقض تنها چيزيه كه در بين نظرات دوستان بابلي بيداد ميكنه!
به هر حال شهر با حرف و كامنت پيشرفت نميكنه...
آملي ها حرفو خيلي وقته گذاشتن كنار! پيشرفت كردن! البته هركسي به اندازه خودش...!
الباقي حرف ها رو ميسپام به وبسايت زير..
saricity.ir
نا شناس 30 شهريور 1390
شنیده بودیم بامدیر کل کانون پرورش فکری استان هم استانداری هم نمایندگان بابل مذاکره و دیدار حضوری -بعنوان فرماندار- داشتند.چون شرط مدیرکل به استقلال فرمانداری و عدم دخالت غیر منطقی نمایندگان و معاون سیاسی استانداری در عزل و نصب ها و... بودحضور ایشان را با این شرط به نفع خود -نه نفع مردم- ندانستند.
آیت 30 شهريور 1390
مهندس طهماسبی مخ وادم باتدبیر ودارای پشتکار بزرگی بود وطهماسبی کجا و ........کجا تاکی .....
نا شناس 30 شهريور 1390
اتفاقاگزینه حاج اقای روحانی امام جمعه برای فرمانداری اقای گرجی مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوده وبسیارپافشاری نمودند ودرمورد بقیه گزینه ها حتی اقای مهدوی نظر مثبت صریح ندادند.
نا شناس 31 شهريور 1390
به نظر ميرسد يكي از دلايلي كه موجب ميشود كه فرماندار ضعيف نصيب شهرستان شود فشار بيش از حد نخبگان شهريست كه هر كسي سعي ميكند گزينه خود را بر مسند بنشاند وظيفه نمايندگان مشخص است وظيفه امام جمعه مشخص است و- - - چرا اينقدر فشار - - -- اين موضوعات موجب ميشود در اكثر موارد سعي شود كسي كه خنثي است و براي همه بي درد سر تر انتخاب شود
ابراهیمی 31 شهريور 1390
جناب محترم ساروی بـابـــل از همان ابتدا یکی از مهم ترین ، مرکزی ترین و محوری ترین شهرستان های استان و خطه شمال کشور بوده ، هست و خواهد بود .
اینکه میگویند بـابـــل بـزرگ پیشرفت نکرده ، منظور این است که در حد و توان خودش و آنچه مستحقش بوده پیشرفت نکرد ، وگرنه همین الآنش نسبت به ساری از نظر علمی ، دانشگاهی ، پزشکی ، فرهنگی ، حوزوی ، مذهبی ، سیاسی ، اجتماعی و . . 10 _ 20 سال جلوتر هستیم و ساری و میاندرود حالا حالا ها باید بدوند تا به بـابـــل و حومه ( بابلسر ، امیرکلا ، فریدونکنار و بندپی ) که خودشان به تنهایی از خیلی استان های کشور پیشرفته تر و با شخصیت تر هستند برسند .
شهرستان بـزرگ بـابـــل مرکز اصلی استان همیشه سبز مازندران

جناب رنجبر که دل پری از بابلی ها دارید ، این کامنت را حذف نکن !
نا شناس 31 شهريور 1390
اینقدر نگین طهماسبی طهماسبی. اگر حمایت حاج آقای ... نبود اون نمی تونست مدیر کل بشه و مدیر کل بمونه. توی این هفت هشت سالی که مدیر کل آی تی استان بود چه کار مثبتی کرد اگر تونستین 4 تاش رو بگین جایزه دارین. اون موقع که جونهای مردم می رفتن جبهه و شهید می شدن آقا تو اسپانیا تشریف داشتن و لیسانس می گرفتن. تخصص کیلویی چنده. یه سئوال تخصصی بپرسین ببینین می تونه جواب بده؟
بابلی های مقیم تهران 31 شهريور 1390
همانطورکه میدانید شهر زیبای بابل بعد ازمرکز استان(ساری) ازمهمترین شهرهای استان میباشد، پس بیائیم برای ارزش دادن به استان شهیدپرورمان ارزش شهرهای مهم آن را نیز حفظ نمائیم.
نا شناس 1 مهر 1390
تخصص فیزیک دریا کجا و ای ای تی کجا؟ وای
سعید 1 مهر 1390
دوست عزیز عصبانیتت رو درک میکنم
اما شما نباید عصبانی باشی چون هرچه هست حقیقتیه که باید بپذیری!
به نکته خوبی اشاره کردی
الان بابل به اندازه یه میاندرود هم اعتبار نداره! دل خوش کردی به یه دونه دانشگاه!
من از مرکز استان مازندران دست همه شما عزیزان رو به گرمی میفشارم
نا شناس 2 مهر 1390
از قدیم می گفتند از فضل پدر چه حاصل اما امروز وضع فرق کرد از فضل پدر زن حاجی طهماسبی شد حاصل و تحول عظیمی در فناوری استان ایجاد کرده است. افرین بر ایشان!
بند پی ای 2 مهر 1390
آقای بابلی متعصب!، بنده بعنوان یک بندپی ای به شمامی گویم اولا بابل برتری خاصی نسبت به سایر شهرها نداشته و ندارد و اگر هم امکاناتی در این شهر موجود است با تضییع حق من (بعنوان یک بندپی ای و یک مازندرانی ) و سایر هم استانیهاست، لطفا سر خودتو از برف بیرون بیار و یک نگاهی به دور و برت بنداز، بذل و بخشش های بیجا برای شما نتیجه اش عقب ماندگی و تضعیف بیش از حد بعضی بخش های دیگر نظیر همین بندپی و امیرکلا و جاهای دیگه شده، چرا شهری مثل بابل به ادعای خودت باید امکاناتش حتی از مرکز استان هم بیشتر باشه (که البته به نظر میاد یک مقدار هم نظرت ناشی از تعصبه، به قول اون دوست ساروی دلتو به دو تا دانشگاه خوش نکن) پس دیگران چی؟ مثلا آمل یا قائمشهر و ...، پس بهتره این حرفها رو کنار بزاری ، و لازم نیست بندپی و ... رو هم تو امکاناتی که همه اش رو برای بابل خودتون در نظر گرفتید شریک کنید.
نا شناس 11 آبان 1390
الحمد لله... به فرمانداری بابل هم راه پیدا کرده.معلوم نیست این عزل و نصب ها از کجا میاد؟؟؟؟؟؟؟؟یه خورده از این باند بازی دست وردارید.آخه ... چه ربطی به فرمانداری داره!!!!!!!!! تخصص کجاست؟اگه بخواد همین طوری پیش بره نه اشتغال جوونا درست میشه و نه حتی اوضاع خیابونا و کوچه ها. امیدوارم فرماندار جدید شایستگی خودشو به نحو احسنت نشون بده و در حد چند تا جمله ی شعاری خلاصه نشه.والله مردم به وعده و وعید شما نیازی ندارن.تو عمل نشون بدید چند مرده حلاجید.
ریکا یا کجا 11 بهمن 1390
به یاری خدای سر سبزی مازندران تعصب به خاک وطن خون در رگ ماست زنده باد بابل . زنده باد مازندران . خدایا مازندران را از لوس وجود ترک عرب افغانی لر و هر چی بدی هست پاک گردان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.